Bende hergün kahve içiyorum daha önce doktor içme dedi. Ama suan ki gittiğim doktor demedi bişey sormadım bende cevremdeki hamile arkadaslarım kahveyle sigara içiyordu benim sigaram yok kahveyi 2 3 günde 1 e indirdim 35. Haftamdayım çok şükür bi sıkıntım yok ama kahveyi cok seviyorum istiyorum da 🤷🏼♀️ Çay da içmiyorum kansızlık yapar diye