Merhaba
yumurtlama döneminde aşırı bel ağrısı yaşadım doktora gittik kadın doğum a yönlendir di kadın doğum doktorum baktı yumurtlaman yeni olmuş geç yumurtlamışsın dedi kontrole çağırdı adetten sonra fakat adet olmadım 2.gün idrar da gebelik testi net bir şekilde çift çizgi çıktı.
bekledim 7.gün kanda baktırdım betam 1.342 çıktı. Sizce betam normal mi son adet tarihime göre 4+5 günüm bugün. Doktora ne zaman gitmeliyim ne zaman ultrasonda görünür.