Elpisphanto Canım ben şinasi çiftçiye gittim ne çok olumlu ne de olumsuz bişey söyleyemeyecem onla ilgili arada kaldım. Çok sessizdi ayrıntılı herseyini tek tek anlatmadı ama kendisi baktı organlarına filan 10-15 dk sürdü sorun yok dedi çok şükür. Sorun çıkmayınca bebeğin iyi olmasına sevindik bizde cok takmadık pek konuskan olmamasına huyu bu demek ki dedik geçtik. Birde kapıya kagıda ultrason sırasında bebeğin sağlığını,boyunu,kilosunu sormayın ultrason sonrasında bilgi verilecektir gibi bişey yazmıstı ona şaşırmıstım. Bende ultrason sırasında pek konusmadı sonrasında oturup ayrıntılı anlatacak herhalde dedim sonrasında da pek bişey demedi iyi sıkıntı yok sağlıklı dedi sadece. Ben normalde de ky klinikteki esra hocaya gidiyorum yani doktorumda o klinikte ama corona muhabbeti olmasaydı korkmasaydım eyyübiyeye giderdim detaylı ultrason için ordaki bazı doktorlarda gayet iyi bakıyormus