Burcuyyy 24.6 haftadayım çok kabızım ister istemez zorluyorum lavaboda bişey olcak diye çok korkuyorum
Ftm_bkdmr Burcuyyy bende de çok oldu canım. Kayısı varsa evde 5 kayısıyı küçük küçük doğra 1 kupa suyu çaydanlığa dök içine doğradığın kayısıyı ekle kaynat güzelce iç. Bana o iyi geldi. Ya da hakiki zeytinyağı varsa 1 tatlı kaşığı zeytinyağı iç
Hilal93 Burcuyyy sabah aç karnına ılık limonlu su iç sonra da zeytin yağı iç bir yemek kaşığı bana da bu iyi gelmişti geçmiş olsun çok kötü evet seni çok iyi anlıyorum
Burcuyyy Ftm_bkdmr kayısı var ama günde bir iki tane yiyorum aranırım az geliyor 5 tane yemeye çalışıcam
Nese33- Burcuyyy en baştan beri 3-5 tane inciri doğrayıp zeytinyağına bırakıyorum. Her sabah bir bir buçuk incir e tekabül edecek şekilde yiyip üstüne 2 bardak su içiyorum . Sonra kahvaltıni hazırlayıp yiyorum .aç karnina bunu muhakka yapin normalde de kabızlık yaşayan bi insanım hamilelikte şükür böyle çözüm buldum.tavsiye edilir😊
Tatlis Burcuyyy canım artık yaz mevsimi… meyveler çok iyi geliyor..karpuz ye ,kiraz ,erik, kayısı, çilek.. düzelir kabızlığın inşallah..su da iç
SeHer1909 Kabızlık bağırsakların yavaş hareket etmesiyle de alakalı üstüne bebek büyümüş sıkıştırıyor. Kefir sabahları aç karna alışkanlık edinin derim. Müthiş çalıştırıyor hem de bebek için çok çok faydalı kalsiyum deposu resmen. Kefiri içip bir de dolaptan olmayan su içerseniz düzelir diye tahmin ediyorum