Ya bende birşey söylemek istiyorum ben 31+0 özel hastaneye gittiğimde 1550 di kilosu
dün şehir hastanesine gittim 32+5 im şuan kilosu 2500 çıktı ya ultrasonlardan birinde yanlışlık var yada kilosu azdı diye hep bebeğe yariyacak şeyler yedim hep yediklerimden kaynaklanmış olabilir kafam karış böyle olması normalmi acaba