[silindi] doktorum hala aynı sata göre 6+2 keseye göre 5 haftalik bebegi görmüyorum kanama alanı var cumaya kadar beklemek istiyosan bekleyelim.yoksa kürtaja alım dedi cuma değişmezse cuma kürtaja alcan dedi ama ben kürtaj olmak istemiyorum kanama alanı kaybolmazmi ki zamanla