Ya kızlar o ateş gibi olması,bütün göğsümün kocaman olması filan hepsi bende de var ama şuan sadece en uç kısmı var ya rengi farklı olan yer, orası böyle komple balon gibi şişmiş 😭 O yüzden çok tuhaf görünüyor inşallah normaldir ya 😞 Bizim burda hastanelerde koronavirüs vakaLarı çok fazla bugünlerde, doktora da gitmeye korktum o yüzden bi burdan danışayım dedim 🙁Yaseminelif Ftm_bkdmr cennetaha