Sibella Kızlar son 2 haftadır nerdeyse her gün başım ağrıyor. İlaç kullanmayı sevmiyorum ayrıca geçiceğini bilsem yine de ilaç kullanmak istemiyorum bebişime bişi olur diye korkuyorum. Doğal yolla nasıl geçirebilirim önerileriniz var mı :/
buse_yildiz24 Sibella bendede 13. haftalarda aşırı baş ağrısı olmuştu nane yağında çözüm buldum pamuğa az miktarda damlatıp şakaklarıma kaşımın üstüne birazda burnumun ucuna sürüyordum geçiyordu bi denemeni tavsiye ederim zararıda yok