HGa merhaba 12.haftada banada devlet hastanesi 1 tanrı bant olduğunu söyledi 16+6da özele gittim çok zor buldu bantı doktor ve neredeyse kayese yapışık bebeğe çok uzakta dedi 18gün sonra ayrıntılı ultrason olacak hayırlı sonuç nasip etsin Rabbim inşaAllah
Ne dedi doktorunuz bant hakkında ayrıntılıda