Gd1992 ee canım seninle beraber nikotin alıyor.. çocuğun olduğu oda da bile sigara içmemen lazım, senin içtiğin sigara direk çocuğa gidiyor. Ve hamileyken sigara içen annelerin çocukların astım olma ihtimalı okadar yüksek ki.. eşin bir şey demiyor mu ? Benim eşim ortalığı ayağa kaldırırdı valla.. lütfen nefsine hakim ol, çocuğun sigaradan daha değerli , herşey den daha değerli onlar 🙏🏽