Aysenuroktay 15 hafta 3 günlük hamileyim nefes alırken kalbimde bir zorluk hissediyorum ciddi birşey midir. Yaşayan anneler var mı acaba ?
Mhtpctn Aysenuroktay aynen bendede olıyor o hatta pskolojımı bıle bozmustı benım o yorulunca hele cok fena oluyor ama oluyormus hMılelıkte . Sonucta butun testlerımız oldu sonuclar xok sukur ıyı bebekden dolayı annem olmak gercekten cok zormus hemen zmAn gecsın ıns
Betuloz Hamilelikte çarpıntı normal karşılanıyor vücudunda bir tane daha kalp var onun için hızlı çalışmak zorunda 😊