Kızlar dün saat 3 de son aşımı oldum şükür ağrım yok ama bu sabah 8 de ağız kuruluğuyla kalktım sağ koluma aşıyı yaptırıyorum ama dün gece sol kulagım biraz ağrıdı sızladı sabah da agız kuruluğuyla uyandım şuan sanki gözlerimden bile sıcaklık akıyor vücüdüm çok sıcak gibi ama eşim şimdi elini koydu alnıma normal çok fazla degpş dedi korkuyorum virüste var beklesem mi yoksa burada ki bir sağlık ocagına veya eczaneye rica edip ateşimi ölçtürsem mi eşim gerek yok aşıdan olmuştur diyor ama korkuyorum