hulyatkknt bende medipole gidiyorum ama memnun olmadığım tek konu eğer doktorun nöbette değilde evdeyse gelmiyo doğumuna şansına kim çıkarsa o doğurtuyo.eskiden özellerde böyle değilmiş geliyomuş gecede olsa doktorun.yani nebilim bi anlamı kalmıyoki aylarca aynı doktora gitmenin ozaman.her ay başkasını dene daha iyi şansına kim çıkarsa o doğurtcak nası olsa🤷🏻♀️Dua ediyorum artık kendi doktorum hastanedeyken doğumum olabilsin diye