annesininkelegi Kızlar doktorum zayıf oldugum için sen decavitle devam et artık dedi ama folik asiti bırak mı demek istedi kaçırdım burayı :/ bu haftalarda siz ne yapmıştınız? Decavitte de folik asit var ama az miktarda
Ozdmrkbraa annesininkelegi ben ikisini beraber kullanıyorum 10+6 dayım folik asiti bırakmamı söylemedi ama sen istersen doktorunu bi ara çünkü 12.haftaya kadar bırakılmıyor folik asit öyle biliyorum yanlışım yoksa
Mrv3dmr annesininkelegi Canım decavit içeriğini incelersen içerisinde zaten folik asit var. Hemde 0,8mg :) Sadece decavit ile devam et bence. İkisi birden çok olur. Ama tabi en kısa zamanda doktoruna tekrar sor.
yumukeller annesininkelegi folik asidimin yarısı dururken decavit yazdı bana doktorum. Elimdeki folik asitide bitireyim mı dedim. Bunda zaten var ikisini bir kullanma dedi bana canım. En sağlıklısı doktoruna danış ağır gelebilir ikisi
Perihanvdt annesininkelegi folik asiti kesinlikle bırakmayın şuan kullanmanız gereken en önemli ilaç.vitamin için erken aslında iyi besleniyorsanız bu haftalarda vermezler bende zayıfım ama benm dr sonrasında bile kullanmamı pek tercih etmedi ama ben 20. Haftadan sonra kullandım.ayrıca vitaminin içindeki folik asit yeterli değil.kaç kg sunuz
annesininkelegi Mrv3dmr mg lara dikkat etmemişim evet haklısınız cok fazla oluyor ikisi birlikte olunca tesekkür ederim 🥰💐
Perihanvdt annesininkelegi bende çok zayıftım şuan 34.haftamdayım ve çok az kilo aldım.ama normalde vitaminler 3 aydan sonra verilir diye biliyorum🤷♀️Çok erken vermiş sizin dr. Vitamindense bu dönemler folik asit çok önemli allah korusun spina bifidaya bile sebep olabiliyor.
Mrv3dmr Perihanvdt Güzel yazmışsınız ama decavit içinde zafen folik asit var. Hatta normalde çoğu folik asit 0,4mg iken Decavit içeriğinde 0,8mg var.
Ozlm1 annesininkelegi bana da bıraktırıp decavit başladı folik asitin fazla kullanımı da zarar verirmiş o yüzden doktoruna mutlaka danış ben birkaç doktora sordum folik asiti kes dedi decavite başlarken