Selin17 Kızlar günaydın 18 haftalık araba yolculuğu yapacağım Allah nasip ederse, ama memleketimize 18 saatte falan gidiyoruz bukadar uzun yolculuk yapan varmı? Herhangi bir sorunla karşılaştınız mı arka koltukta mı oturmam gerekecek ?
Eliftmzkrkmz Selin17 18 saat oturma pozisyonu ayakların sarkması iyi olmaz. Ara ara arka koltukta ayaklarınızı havaya kaldırarak yatın
Bimelek Selin17 2 saatte bir 10-15 dakika durup yürüyüş yapman gerekir doktorum öyle söylemişti bana iyi yolculuklar 🌺
Kadiss Selin17 ben daha oncekı haftalarda gıtmıstım canım doktorum sıkıntı olmaz demistı her 2 3 saatte Bı mola verip yarım saat yurumem gerektiğini söyledi sende danısıp ona gore git canım herhangi bi sıkıntını doktorun daha iyi bilir 🤗
Wonderanne Selin17 ben 15de gitmiştim 12 saat ve Karadeniz’den yalovaya bende sıkıntı olmadı ama siz yine de doktorunuza danışın
NfatmaNur Bunu doktoruna danışmalısın o sana gerekli bilgiyi verir bize göre bişey olmaz yani 🙂 İlerleyen aylarda yapsan uzun süre oturamazsın rahatsız olurdun ideal zaman yani
Selin17 NfatmaNur memlekete gitmeden önce doktoruma kontrole gidicem canım, bilgi alıcam kendisinden inşallah problem yaşamam 🙏🏽
Selin17 sevdax evet açıyorum, burda fikir alışverişi yapıyorum diğer anne adaylarıyla.. merak ettiğim şeyleri sormayı severim her konuda.. ilk bebeğimi kaybettim cunku
a_gzde Selin17 canım ben de 26 haftalık hamileyim. Doktor kontrolüne gittim doktoruma sordum yolculuk olayını. Bide ben önce uçağa bindim. Yarın da inşallah yedi saatlik bir yolculuk yapıcam orda birkaç gün dinlenip tekrar 12 saatlik yola gidicem. Doktorum iki saatte bir 15 dk yürüyüş yap dedi. O da ödem olmasın diye.
Merbe61 Selin17 ben iki gün önce annemlere geldim toplam 17saat surdu ama yolu ıkıye böldüm arkadaşımda dinlendik bir gece…ama yinede ilk 10saat sonra 7saat yolculuk yaptım ben 33,haftadayim inip yürüyüş yaptım arkada dinlendim bacaklarımı cama uzattım bir sekikde geçiyor
Aysetk Selin17 ben de 12. Haftalarda falan çıkmıştım 8-9 saatlik bi yolculuğa, doktor iki saatte bir ara verip on beş dk yurumemi söyledi. Öyle yaptık rahat geçti yolculuk
mikican Selin17 24 haftalığım 10 saatlik yolu gözüm kesmedi gideceğimi sanmıyorum o yüzden 1 gece konaklayarak 2ye bölcem yolu. Doktorumda en iyisini yaparsın dedi.
Selin17 a_gzde bende çıkmadan önce doktor kontrolüne gidicem canım, muhtemelen bizde 2 saatte bir mola veririz 🙏🏽☺️