Ozdmrkbraa Muhabbat bende 10+6 dayı benim de oluyor kuzum bende post açmıştım bu haftalarda normal denildi öyle de oldu sonrasında şiddetlenmedi de çok şükür🌸 eğer dayanılmayacak şekildeyse mutlaka doktoruna danış ama sandı gibi girip çıkıyorsa telaş yapma
Selin17 Muhabbat benimde hep sağ da oluyor canım. 14+3 üm dün mesela baya batma oldu normal ama merak etme 🤗
Muhabbat Didem111 benimde arada bir ölüyor bugün sabah başladı halyada öyle birşey batıyor gibi dokununca
Muhabbat Ozdmrkbraa Yok cnm o kadar da şiddetli değil dokununca birşey batıyor gibi oluyor dokunmadikca hiç bir şey yokmuş gibi sanki