Merhaba hanımlar , 9 aydır indirdiğim uygulamayı ilk defa doğum hikayemi paylaşmak İçin yazıyorum şimdiye kadar hep ben sizin paylaşımlarınızı okudum şimdi de siz okuyun tecrübe edinmiş olursunuz ☺️ Doğum yapalı 2 gün oldu ikinciye Kızçemi kucağıma aldım neyse derin mevzuya direk dalıyorum cuma günü günlük rutin temizliğimi yaptım öncesini saymıyorum 2 aydan beri yaptığım derin temizliği 🙄 ama çok işime yaradı doğumumda ,neyse cuma günü temizlikten sonra eşimi aradım Mudanya da son kez gezmeye gidelim diye malum 3 aydır evdeyiz eşim eve geldi benim kasılmalar başladı tabi eşim alay ediyo hadi kalk gidelim Mudanya ya ben odadan odaya yürüyemezken Mudanya’da deniz kenarında gezme hayalini kuruyorum doğum yapmadan son kez gzicektim neyse o gece gelmedi sabah bel ağrısıyla uyandım anladım bu gece doğuma gideceğime ikinci gebelik olunca tecrübeli oluyorsun , evde uzun uzun sancımı çekip gidecektim neyse annemi aradım hemen geldi akşama kadar evde video izledim normal doğum için açılmalarım için hareketler yaptım 3 gün önce doktoruma gitmiştim Altan muayene olmuştum 3 cm açıklığım vardı ama hemen gitmek istemedim akşam 22.00 sancımı evde çektim ama çok rahatım daha da durabilirdim neyse gideyim birazda hastanede çekeyim sancımı doktoruma da haber verirler diye düşündüm ütü yaptım evi toplayıp silip çıktık doğuma gitmek için 2,5 yaşındaki kızımı babaannesine bıraktık yolda, makyajımı bile yapmıştım güle oynaya doğuma gitttim nöbetçi doçent doktor ultrasonla muayene etti neden senin Karnın küçük neden geldin gibi ters ters konuştu benimle moralimi bozdu ağlayarak odasından çıktım nst ye gittim Sancım çıkmadı inatla bana herkes yalancı sancıdır diyip durdular ben ısrarla doktorumun aranmasını istediğim doçent doktor ise ısrarla beni tersliyordu bu saate neden kendi doktorunu rahatsız edicekmişim bana evime gitmemi pazartesi gelmemi söylüyor bende hastanede deli gibi kendi doktorumun numarasını almak için uğraşıyorum neyse ebenin biri beni ikna etmeye çalışıyor senin yalancı sancıdır diye bende bu benim ilk gebeliğim değil 3. Gebeliğim sayılır dedim yalancı sancı ne olup olmadığını bilmiyorum öyle dedikten sonra beni çatala oturttu geç bakalım birde ben muayene edeyim dedi ettikten sonra şaşırıp kaldı açıklığımı söylemedi bile eşime giderek direk yatışımın yapılmasını söyledi meğerse 7 cm açıklığım varmış 😡😡 hemen beni doğuma aldı doktorum gelmesini bekledim 🙄 geldiği an eline doğdu güzel kızım demem o ki çok iğrenç bir hastanesiniz ısrar etmesem yolda giderken doğum yapabilirdim kimseye kendimi inandıramadımm ☹️Çok ıuzun oldu ama sizlerde benim yaşadığımı yaşamayın diye anlattım .