Bende başak gocere gidiyorum geçen hafta salı günü muayene oldum.tabi sabah çok.erken gidip sıra aldım çok rahat oldu muayenem hatta benim.ucuncu sezeryan olucak nasipse özellikle sorudm siz mi giriyorsunuz diye evet acil bir durum olmazsa senin için ben yapacağım dedi haftayada nasipse gün alacağım sevket yilmazda ameliyat günü kim varsa o yapıyor ikinci doğumum.ordaydi malesef o sistem çok.kotu