HAFEBEYAZ Raabiiaa Allah yardımcınız olsun tez vakitte kolay bi şekilde kucağınıza alırsınız inşallah
Selimem Raabiiaa sancın. Varmıydı maşallah 4 cm iyi insalah hayırlı sağlıklı bir şekilde doğurursun insallah
Aylaninannesi Raabiiaa artık doğabilir yani erken olmaz ☺️ Allah yardımcınız olsun sağlıkla alın inşaAllah
Berfff2 Raabiiaa 37+5 te doğım yaptım bebeğimi kucağıma aldım sağlıkla kucağına al inşallah bir şey olcağını düşünmüyorum
Degisken Raabiiaa çok şanslısın bence Hastaneye gider gitmez 4 cm açıklık çok güzel bişey..benim hayalim bu:)
El_Ebruli Degisken ya bu açıklığın ne kadar olduğunu kendimiz evde anlama imkanımız var mı, açıklık yarıya geldikten sonra gitmemizde bı tehlike falan olur mu ki. Hastane ortamında beklemektense evde mi beklesem diye düşünüyorum 🙈😅
_mucizem_ Rabbim sağlıkla kucağına aldırsın endişelenme canım haftası iyi allah bi avazda kurtarsın 😍
Degisken El_Ebruli açıklık kontrolle anlaşılır. Ama sancınız 5 dakikada 1 olduğunda gitmeniz iyi olur.
2020-2020 El_Ebruli evde yapmak çok doğru olmayabilir. Vajinal tuşe deniliyor parmaklarla ebeler veya doktor açıklığın ne kadar olduğunu tespit ediyor