Glmeryem Kız annelerini alalım yorumlara ♥️ kız ismi neler düşünüyorsunuz bana da fikir olsun 🥰 17 . Haftamizdayiz doktorumuz şimdilik kız gibi dedi 🌸
Mucizem7 Glmeryem oğlum olucak inş ama kızım olsaydı Bade yada Erva koymayı düsünüyodum.sizi fikir olsun
Mom36 Glmeryem MINA çok hosuma gidiyor. Su an hamiş degilim ama ilerde kizim olursa inş. Ismini mina koymayi dusünuyoruz
IpekDefne Allahın izniyle biz Defne koymayı düşünüyoruz 😊 Allah sagsalim yavrularımızı kucaklarımıza almayı nasip etsin 🌸