AmineNur Kızlar 32+6 dayım geçen doktora gittim idrar yollarında enfeksiyon var dedi ve antibiyotik yazdı. Benim ara ara migrenim tutuyor o zaman bile çok dayanılmaz hale gelmeden parol bile almıyorum. Bebeğim haptan etkilenmesin diye. Ama şimdi doktor antibiyotik yazdı. Siz hiç kullandınız mı hamileyken antibiyotik.? Kullanmalımıyım yoksa geçmesini mi beklemeliyim.?
Sara AmineNur Bende kullandım.Hatta ilaç gibide atdım.İğnesin de yaptırdım.Bence doktorunu dınle.Enfeksıyonlar erken doguma sebeb bile oluyo
ozdenarda AmineNur iki kere antibiyotik kullandim biri 17. haftamda disimdeki apseden dolayi digeri 20. haftamda gecirdigim faranjitten dolayi bence doktoruns guvemio kullanmalisin enfeksiyon bebek icin cok tehlikeli bir durumdur onlemini alman gerek
MerveDinler AmineNur Canım bende kullandım, faranjitten dolayı vermişti. Zaten yazab doktor,kadın dogum doktoruna danışmadan vermiyor. Eger doktorun da onay verdiyse güven icinde ol,gecmiş olsun 🤗
deletedmom351 Canım biraz doktorunuza güvenin ya. Bebeğine zarar verecek bir şeyi doktorun sana neden versin. İdrarda enfeksiyon ilerlerse ağrıdan duramazsın ve bu bebeğine de zarar verir çünkü önemli bir şey bekleyerek zor geçer bol bol su iç diyen olacak ama sen yine de önlemini al doktorunu dinle
AmineNur deletedmom351 Doktoruma kesinlikle çok güveniyorum ama bu bende kızlıktan beri var uzun süredir yani. Bu yüzden biraz tereddütte kaldım.
deletedmom351 Tereddütte kalma doktorun bebeğine zarar verecek bir şey vermez inşallah merak etme. Enfeksiyon önlem alınmazsa daha fazla zarar verebilir bende yaşadım çünkü.
OzlemKG Enfeksiyon tedavisi görmemek cok tehlikeli olabilir bebek icin, Allah korusun erken doğumu tetikleyebilir o yüzden tabikide tedaviye baslamalisiniz 👍
tambirseda Hamilelikte B grubu antibiyotikler guvenle kullanilir doktorunuZda onlardan yazmistir bisey olmaz merak etmeyin
Esa Iki kere disimdeki iltihaptan dolayı antibiyotik kullandım biri 9. diğeri 15. haftada. Gerekli olduğu zaman ilaç kullanmanın sakıncası yok tam tersine tedavi edilmeyen bişey olursa ilaç kullanmaktan kötü olur
AmineNur MerveDinler Yazan zaten kadın doğum doktorum bende kullanmaya karar verdim. Çok teşekkür ederim 😍
Naz90 AmineNur benimde 27 haftada hem kanda hem ıdrar da enfeksıyon çıktı ateş agrı hastaneye yatmak zorunda kaldım ve hamileye verılecek en yüksek doz antıbıyotıkleri kullandım doktora güvenmek zorundayız benim durumumdan dolayı bebeğin kalp atışları bozulmuştu suan şükür iyiyiz 🙂
SedaYlmazlarEren AmineNur ben kanımdaki bir mikroptan dolayı hamileliğim boyunca kullandım. antibiyotiklerde sınıflandırma oluyo mesela a grubu gebelerde sıkıntı yaratmıyor. idrar yollarındaki iltihap ilerleyen haftalarda sorun olur canım doktoruna güven ilacını kullan
AmineNur SedaYlmazlarEren Evet bir sürü kullanmalısın yorumu aldım nöbetçi eczane aramaya çıkıcam şimdi. Çok teşekkür ederim 😊
1987gokce AmineNur 24+3teyim idrar yollarimda enfeksiyon varmış bende bugün başladım antibiyotige. Bence doktorunuza güvenin.
Lilium AmineNur ben de 24. haftada kullandım idrar yolu enfeksiyonum vardı lökosit pozitif çıkmıştı. Monurol ve Cefaks kullandım geçti bir haftada. Başta benim de garibime gitti ilaç kullanmayan biriyim ama bu tarz durumlarda kullanmazsan daha tehlikeli.