Valla kuzum benim daha çok var doğumuma ama ne biliyim basit düşünüyorum ya acının en zirvesi olacak belki ama geçecek 😇 bir arkadaşımın köpeği vardı eve geldiğimizde kendi kendine doğurmuştu kuzum doğum diyince aklıma hep o geliyor tüm canlılar doğum yapınca çok ağrı çekiyor ama geçiyor ya sonucunu düşününce yapamayacağımız bir şey değil 😇 yapan nasıl yapıyor bizim yapanlardan neyimiz eksik yahu 😂💪🏻