Kızlar kasıklarım ağrımıyor ama karnım böyle hafif acıyor ağrıyor açlıktandır dedim yedim bir şeyler ama geçmiyor korkmaya başladım ağrı tam göbek deliğimin orada 7 haftalıkta hamileyim yardımcı olur musunuz hastaneye gitmeli miyim kanama falan hiç yaşamadım bugune kadar