Anlamıyorum ben doktor niye sana zararlı olcak bişey yapsın ya saçma sapan kuruntular. Doktorunuza güveniyosanız ilşkiye girer gibi bile olmuyo daha ince bişeyi içeri sokup 1 dk bakıyo sadece yani ne can acıyo ne bişey.. boşuna kendilerini kasıp zorla canlarını yaktırıyolar. Rahat olmak lazm doktor niye bebeğe sakıncalı olcak bişey yapsın herkes herşeyi çok biliyoda doktorlar bilmiyo sanki.. vajinusmus olan hanımları ayrı tutuyorum tabi.