Kolayı çok severdim içmeden geçirdiğim günüm yoktu ama hamile olduğumu öğrendiğim günden beri hiç içmiyorum bebeğimin sağlığı benim canımın çektiği şeylerden daha önemli. Zararlı şeylerden de kaçabildiğim kadar kaçıyorum. Hangi yediğümiz sağlıklı diye düşünüp boşvermişlik yapmadım hiç.