Selam kızlar 💓 36 haftalık olduk bebişim ters, ters olduğu için 3 hafta sonra sezeryan olucam yani tarih verildi. Son anda dönen bebeklere şahit oldunuz mu yada 100de kaç ihtimal benim haftadan sonra dönebilir? Yaşamış olan yada birine şahit olmuş annelere yorumunu bırakırsa çok mutlu olurum 💓