Gonca2535 Merhaba oğlum olacak ve bana parmak kadar tulumlara kıyafet dolabı almak saçma geliyor kız değilki elbise asalım o bile komik duruyor diye düşünüyorum dolabı biraz daha büyüdüğünde düşünüyoruz benim gibi düşünen varmı?
Meriwa Gonca2535 ben direk kendi evimiz diye odaya mobilyacıdan dolap yaptırıyodum işime nasıl gelcekse kullanıcam ama dolap alıcaksan küçük cocuk odası takımlarından alıcaksan yabana haklısın
Gizemito Gonca2535 Bence komik olan bir durum yok. İnsan heves ediyor o minicik kıyafetleri düzenli görmeye. Herkesin durumuna, bütçesine göre değişir. Benim oğlum olacak inşallah odası için aşırı hevesliyim mesela ☺️
Babyy1S Gonca2535 evinde koyucak yeriniz varsa güzel ama yoksa koyucak yeriniz ben gerek duyuyorm oda yapıcağım için takım halinde kullanıcam icine sadece tulum kıyafet koymuyorz bezi ıslak mendili deterjanları kisisel bakım urunleri oyuncağı battaniyeleri bunlar hepsi bir yerde olması daha iyi elinin altında yani
Gonca2535 Evet alsamda büyük birşey almam bende yaşına girdimi çocuk odası takımı alırım diye düşünüyorum bu aşamada gereksiz geliyor
Gonca2535 Babyy1S şifonyer slıp eşyalarını koymayı düşünüyorum bezi ve bakım malzemeleri için yatay kitaplığa kutular alıp koyacağım 🙂
yumukeller Gonca2535 biz kiraciyiz o yüzden bende almayı düşünmüyorum. Şifonyer alıp eşyalarını oraya asilacaklarida kendi dolabimiza aşmayı düşünüyorum. Memlekette kendi evimiz var Allah nasip ederse gitmekte istiyoruz. Ordaki çocuk odasında gömülü kocaman bir dolap var alsam elimde patlayacak o yüzden tercih hiç etmedim. Bebek odasını sonra almayı düşünüyorsanız bence bı Şifonyer alabilirsiniz sizde
Eliftmzkrkmz Gonca2535 bende küçük bi dolap yaptırmıştım ama okdar cok kıyafet vs bseyler varki dolap yetmedi. Oda yapmayblrsiniz ama çekmecesi bol askı kısmı olan bişey ideal şuan
yba İyide herkes bütçesine ve gönlüne göre yapabilir size saçma geliyor olmasına göre mi hareket edecek insanlar yoksa kendi durumuna göre mi.. Gereksinim duymayıp almayanında kendi tercihidir, gereksinim duyup alanında kendi tercihidir.
Gonca2535 yba ne hsgaga ben benim gibi düşünen var mı dedim.. dolap alanlara hakaret etmedim gereksiz çıkış yapmayın
Yaman Eddaliko silivride albebek var ordan aldim cnm 🙂https://imgyukle.com/i/yfm0Kx en azindan büyüyünce de kullanabilir besigids sonradan yatak olandan baya kullanıcak 🙂
Eliftmzkrkmz Gonca2535 bende öyle düşündm ondan küçük bi dolap olsun dedim ama oda sadece yatması için değil eşyaları gerçekten sığmıyor.
Gonca2535 Eliftmzkrkmz bende deneyimli annelere sormak için yazdım teşeklür ederim biraz daha düşüneyim 🙂
Ozgee11 Gonca2535 Sadece kıyafet değil ki bebeğin bir sürü eşyası oluyor. Dolap hepsini topluyor. Şart bence en kısa zamanda almak. Ben 4 kapılı düşünüyorum uzun ömürlü kullanılır mesela
Sekuhan Gonca2535 benc2 yanlış düşünüyorsun. Eğer yerin var ise dolap ve şifonyer almalısın o kdr çok toparlıyor ki. Ivır zıvır giysi haricinde bir sürü eşyası oluyor. Benim aldığım model sadece bebekliğinde değil her zmana kullanılacak bir model