Prensannesi0103 İyi akşamlar arkadaşlar 34 haftalık hamileyim aşırı derecede diş ağrısı çekiyorum hangi dişimin ağrıdığı da belli değil dolgulu bi dişim var o mu yirmilik mi anlamadı ne yaptıysam geçmedi çok acı çekiyorum yardım edin 😔
Meriwa Prensannesi0103 yarın doktora git canm geçmez ya çürük yada 20 liktir antibiyotik verir rahatlarsın en azından
Esmaemir17 Prensannesi0103 Allah yardımcın olsun inşallah canım ilacla geçiyorsa ilac iç geçmiyorsa doktorun izin veriyorsa çektir.O ağrıyı çektiğim için seni çok iyi anlıyorum çok geçmiş olsun 🤲🏻bende geçen hafta diş ağırsı çeliyordum diş doktoruna gittim çekilmesi şart dedi ama kadın Doğum doktorundan izin alman gerekiyor dedi. Doktorum çok şükür hertürlü tedavi uygulanabilir dedi diş doktoru iki tane iğne ile anca uyuşturdu ve çekti kurtuldum.
Deletedmom273 Mom20_ kesinlikle karanfil en iyi çözüm ve adaçayı ile yutmadan gargara yapmak da çok iyi geliyor 🙏🌸Prensannesi0103
Prensannesi0103 Ana-1 Mom20_ en iyisi dua edin Rabbim ben ve benim gibi olanlara yardım etsin ne denediysem olmadı aklımı alıyor resmen ağrı tüm çenem ağrıyor
Esmaemir17 Prensannesi0103 Haklısın canım bende korkuyordum ama Ağrısı okadar çoktu Li geceleri yatamıyordum en sonunda mecburen çektirdim bişey olmadı çok şükür inşallah sende tez zamanda diş agrısından kurtulursun rabbim şifa versin inşallah 🤲🏻
Mom20_ Prensannesi0103 hamilelik zor bi surec rabbim hepimizi bi avazda kurtarsin insallah diş agrisina iyi gelrn dis jelleri var dis macunu gibi esim cok kullanir bende kullanmistim tavsiye ederim onuda hamilelikte zarafi yok bnde kullandim
Zeynepmese Prensannesi0103 kekik yağının çok iyi geldiğini uyuşturduğunu söylüyorlardı ama bu saatte bulması çok güç 😑
AATozarr Prensannesi0103 Sarımsak cnm hem doğal antibiyotik bende ağrını keser ağrıyan bölgeye bir diş sarımsak koy dişlerinle ez tutabildiğin kadar tut orda iğne gibi uyuşturucak zaten o bölgeyi geçen hafta saçlarımı yoldum adeta ağrıdan ancak öyle geçti gözüm açıldı resmen diş çok zor
Degisken Benimde 28 haftalarda ağrımıştı ama çürüğüm yok 20 lik çıkçak dişim yok hangi Diş anlamadım . Karanfil yağı ile uyuşturdum. Magnezyum ,kalsiyum hapım var onları da içtim bikaçgüne geçti. Uzun zamandır ağrı yok
Defdef22 Prensannesi0103 ben diş hekimi asistanıyım bu kadar ağrıyosa karanfil yada ağrı kesici fayda etmez diş hekimine gitmeniz lazım
nuryadaperi Prensannesi0103 gebelik haftası itibariyle herhangi bir uygulamada bulunulamaz canım ne yazık ki… doğum yapana kadar beklemelisin. Ağrın bu derece şiddetliyse antibiyotik + parol kullanabilirsin. En azından geçici bir süreyle enf. Çözer ve seni rahatlatır. Doğum yağtıktan sonra da mutlaka doktora gitmelisin. Antibiyotik olarak da augmentin klamoks vb kullanabilirsin. Bunları kullanmanda ciddi bir sakınca yoktur. Şuan çektiğin ağrı daha ciddi olduğu için ilaç içebilirsin. Yalnız antibiyotiki lütfen ağrın geçtikten sonra bırakma en az 10 tane günde 2 defa yani 5 gün boyunca iç.
Prensannesi0103 nuryadaperi sağol canım doktora gittim antibiyotik başlattı bugün daha iyiyim çok şükür