ela_yasel1 Kızlar hurma yiyip doğum yapan var mı gerçekten açılma yapıyor mu doğumu kolaylaştırıyor mu ve kaç tane yemek gerek günde ?
hunilimom ela_yasel1 bende ise yaramadi 38 de felan başladım belki daha erken tam hatırlamıyorum ama son ayım ramazana denk geldiği için o zaman daha fazla yemiştim ama hiç açılma felan yapmadi bünye meselesi sanırım 37 den sonra felan günde 5 6 tane yiyebilirisn
Merii33 ela_yasel1 faydası oluyormuş çevremde doğum yapanlardan öyle duydum son haftalarda yenmesi gerekiyormuş yoksa doğumu tetikliyor dediler bide tek sayı olarak ye dediler mesela ilk gün 1 ikinci gün 3 diğer gün 5 şeklinde sütede faydası oluyormuş ama bu tek sayı olayının kerametini bilmiyorum tabi 🤭
MervEslinArden ela_yasel1 34. Haftadan beri günlük 4 5 le başladım 38.haftama 3 gün kaldı günlük 8 9 da yediğim oluyo ama daha gelen giden yok allahıımmm 😵
ela_yasel1 hunilimom 38+5 im yemeye başlıyım diyorum 🤷🏻♀️ Umarım işe yarar artık doğurmak istiyorum çünkü ellerim ayaklarım çok şişti canımı acıtıyor bu durum 😣
Belmaaa ela_yasel1 canım ben de 38+4 oldum bebek aşağı bile inmemiş diyorlar 😔 merdiven inip çıkayım diyorum artık
Angel2 Dogumu kolaylastirimi bilmem ama ben ilk dogumumdan sonra su kuru incir ve hurma yedim hep ramazandi yemek yemiyodum acayip süte faydasi oldu dogumdan sonra kesinlikle tavsiye ediyorum
ela_yasel1 Mom20_ şuan mesela ilk kez aşırı sancım var karnım da ağrı var kasıklarımda değil canımı acıtan bir ağrı midem yanıyor falan soda içiyorum nişanım ya da suyun gelmedi sadece ağrı 😣
Mom20_ ela_yasel1 benm de acayip agrim var surekli adet sancisi gibi agrilarim var idrarimla kan geliyor belim desen gecemk bilmeyen bi bicak saplantisi gibi agri giriyor rabbim sinumuzu hayir eylesin bi avazda kurtarsin hepimizi insallah annelik gercekten kursal biseymis
Belmaaa ela_yasel1 şimdi 45dk yürüdüm 3 kat merdiven çıktım yarından itibaren birkaç kez inip çıkmayı düşünüyorum, ama öyle zor ki