Hanımlar iyi geceler 17 haftalık hamileyim hamile kalmadan önce kanım çok düşüktü ve tedaviye başlamayı düşünürken hamile olduğumu öğrendim aile hekimim bu gün kan vermem için çağırmıştı sonuçlarım çıktığında kanımın öncekindende düşük olduğunu öğrendim kullandığım kan ilaçları bir fayda etmiyor ne yapmalıyım, nasıl bir yol izlemeliyim sizce?