Herkese merhabalar. Öncelikle tüm gebe arkadaşlarıma sağlıklı doğumlar diliyorum. Ben henüz 3 buçuk haftalık hamileyim ve ilk gebeliğim😊 birkaç gündür karnımda adet sancısına benzer sancılar var. Doktorum normal olabileceğini söyledi ama ilk gebelik olunca herhalde insan çok fazla kuruyor kafasında. Gebeliğinin ilk haftalarında benim gibi (adet sancısına benzer) sancılar çeken oldu mu?