Rukiye55 2 haftadan beri ishal ve mide ekşimesi yaşıyorum bu duruma ne iyi gelebilir 33+6 haftalığız ve bu durum beni çok zorluyor 😔☹️☹️ Tavsiyesi olan lütfen yazabilir mi ?
sevenpolat Kuzum benim mide ekşimeme başından beri yarıyan şey soğuk süt ve ishal için de bol bol içebildiğin kadar su iç 😇
Rukiye55 sevenpolat soguk sütü hiç içemiyorum ki ☹️☹️ Olabildiğince de su tüketiyorum ,gerçekten artık uyku filan da kalmadı agrıdan ☹️