Ilk hamileligimde bebegimin sağlığı için bırakmıştım ama 5 aylıkken başlamıştım doğduğunda şimdiki hamileliğimde o kadar çok tiksindimki kokusuna dayanamiorm ama çok dua ettim tiksineyim diye şükürler olsun inşallah doğduğunda bidaha içmem çünkü şuan kokusuna dayanamıyorum çok iğrenç geliyor nasıl içiyormuşum bilmiyorum 😒