Seyma_kaya inci hanımla elçin hanımdan memnun olanlar var hiç gitmedim kapalısınız sanırım ondan bayan önerdim ben necati beye gittim oda 10 numaradır dilerseniz ona da bakın hastane tertemiz ilgili imkanınız olursa virüs dönemi gecerse gebe okulu var ücretsiz eğitimlere katılın odalar tek veya iki kişilik sancı odaları tek kişilik herseyi dört dörtlük fikrimce