Kızlar 7+3 hamileyim ve doktora gidemediğim için çok endişeliyim. En son 4 hastalıkken gittim ve alttan muayeneyle keseyi gördüm. Ama tekrar gidemedim.(yaşadığım yerle alakalı) adetimden 6 gün önce kahverengimsi 3 gün süren hafif kanamam olmuştu ama geçti. Bugün kasıklarıma 3 defa tabi aralıklarla Batm oldu bin normal mi ? Boş gebelik mi acaba diye çok korkuyorum .