Merhaba hanımlarbu benim ikinci doğum hikayem oğlum 3 yaşında normal doğum yapmistim ama16 saat suni sancı çektim hiç iyi değildi 😒 doğumdan sonra yorgunluktan uyutmustum bı süre 🙄
Kızıma hamile kaldığımı birqz geç öğrendik aslında pek beklemiyorduk eşim korunuyordu normalde ama yumurtlama dönemine denk geldiğini düşünüyorum. Benim kesem 10 haftamda doldu hatta üç doktor değiştirdim hepsi kürtaj olmamı istemişti en son doktorm 10 haftaya kadar bekleyelim dedi ben umutsuz bi şekilde gittiğim muayenede hem kalp atışını hem kendisini gördüm 😍
İki gebeligimde de sonuna kadar miğde bulantısı yaşadım oğlumda ne canım istediyse bundada aynı şekilde canım istedi hep bu erkek dediler ama kızimiz oldu.
İkinciler erken gelir demişti doktorum ama hiç öyle değildi oğlum 40 haftamda doğdu. Kızımda hiç zaman geçmiyordu malum coronadan dolayı evde geçirdim hep zamanımi. 39 haftaya kadar herşey normaldi. Pek kilo almadım 10 kilo çünkü yerimde durmuyordum evde çocuk olunca ne iş bitiyor ne aş 🤦 ama kızım kanala inmemekte ısrar ediyordu merdiven inip çıkıyordum sürekli doktorum tavsiyesiyle squat hareketleri de yapıyordum. En son vajinal muayenede 1 cm açıklık ve biraz daha inmiş demisti doktor. 38+4 günlüktü.
28 Mayıs gecesi bende azar azar su gelmeye başladı. İlk önce altima kaçırdım falan sandım ama su olduğunuda anladım eşime soylemedim çünkü söylesem hemen hastaneye gidicek suni sanc korkusuyla sabaha kadar bekledim sabah ezanina kadar azar azar geldi uyuyordum ama sürekli de uyanıyordum. En son ezandan sonra benim ağrılar başladı yavaş yavaş biraz evde dolaştım squat hareketi yaptım. En son artık saat 8 de sancılar 6 dakikaya düştü banyoya girdim sıcak duşun altına oturdum bı yarım saat doktorumla görüştüm 9 da hastanede bulusacaktik. Annem eşimle hastane yolunu tuttuk ama benim sancım geldikçe sıkıp duruyorum kendimi. ( Oğlum kaynamamda kaldı) haaaneye girdiğimizde vajinal muayene yapıldı 3 cm aciklikti nst de sancılar cikiyordu. 12 e kadar kendi sancimi çektim sancı geldikçe eğildim doğruldum yatakta çekmek biraz zordu eşim belimi ovaladi annemde yanımdaydı hep . 1230 da tekrar muayene yapıldı 5 cm olmuştu doktorum azar azar suni sancı verelim dedi. Daha ben suni sancı almaya başlamadım kasılmalar hızlanmaya başladı dayanilcak gibi değildi sanırım benim acı eşiğim düşük sancı geldikçe bağırıyorum annemin elini sıkıyorum o kadar zor duruyordum ki artık sezeryandemeye bile başladım doktorumu aradımgel beni sezeryana al diye 🙄 o ara ebeler geldi tekrar muaneyene aslında benim bagirmama geldiler 7 cm dediler ben hala istemiyorum normal doğumu diye inlettim ☹️ o an doktorum geldi suniyi bı kaç dakika cikartilar rahatlayım diye ama bu sefer kendi sancım da olunca yerimde durmadım en son baktığımda 8 dedi doğru doğuma gittim. Çatala çıktım doktorum çok iyiydi hep bı abla anne havasındaydi bana karşı ıkınmam gerektiğini biliyordumama benim sıfırdır beceremem yani o bana ikin dedikçe ben bagiriyorm sanıyorum ama megersem çocuk geliyormuş annem dogumhaneyi inlettin dışarıya kadar sesin geliyordu dedi gerçekten de öyleydi galiba ama kızımın doğdugunu hissettim o an Şükürler olsun Rabbime dedim en güzel şey 🧚 eşim girdi doğum haneye hemen göbek bağını o kesti. Hiç ondan beklemiyordum bu cesareti çünkü bebeği kucağa alırken bile korkuyordu bişey olursa diye..
14.40 da doğum yaptım.3 dikisim var. O da şuanda biri düştü . Hemen ayağa kalktım . Bu arada Meryem Ana otu getirmişti kuzenim umreden duasını o okudu ve bana msj attığında çicek açtı diye o an bende doğum yaptım. Etkisi oldu mu olmadı mı herkesin inancı farkli tabi.
3850 kg 53 cm doğdu Asya’m..
Buarada ben depand kullandım çok faydası oldu. Gerçek anlamda hastane bezi verildi ama o bana çok büyük geldi . Lansinoh kremi kullandım gerçi hamilelik döneminde kullanmıştm ben faydasını gördüm.
Soracağınız soru varsa elimden geldiğince cvplarm.