Selam kızlar. Bugün dr kontrolüm vardı 39+1iz. Doktorum bu hafta yine bekleyelim doğum işaretlerini olmazsa ctesi gel sezaryen gününü konuşuruz dedi, nst m normal çıktı. Ama öğleden sonra bel ağrım başladı akşam 7 gibi evime dönerken, doktordan 1 saat uzaklıkta yaşıyorum başka şehirde, yolda çok kötü oldum inanılmaz kötü bel ağrım oldu ne yapsam geçmedi arabada yastıklarda koydum. Sonra eve geldik arabadan indim eve yürürken hafifledi. Sancım yok ama bebek arada kasıyo kendini. Regl ağrısını da çok bilmem çekmedim çünkü sizce doğum mu yaklaşıyo neden olur bel ağırısı