İyi akşamlar tüm anneler ve benim gibi anne adayları☺️ Konu hakkında bilgisi olan lütfen yazabilir mi? 32. Haftada çalışabilir raporu aldık diyelim, 37. Haftaya kadar olan o beş haftanın 3 haftası yıllık izin kullansak, doğum sonrasına aktarılan haftamız kaç olur.. beş hafta mı yoksa 3 haftasında yıllık izinde oldugum için kalan 2 hafta mı?🤔( kamuda kadrolu işçiyim. )Hepimiz bebeklerimizi kucaklarımıza sağlıkcakla almamız dileğiyle.🥰