Mrvaka Bugün cinsiyeti öğrendik normalde 13+3 olması lazımdı fakat 1 hafta önden gidiyormuş, oğlum oluyor😍 çin takvimi tuttu 😂
Sam Mrvaka hayırlı olsun Allah hayırlısıyla kucağınıza almayı da nasip etsin.🤲 Benimki de bir hafta önden gidiyor 12+5 normalde. Cuma günü randevum var çok mrk ediyorum belli okur mu acaba 🤔
Mrvaka Sam olma ihtimali yüksek, özellikler erkeklerinki daha net belli oluyormuş çıkıntıdan dolayı 😂
Buseersoy Mrvaka ya bana belli değil dedi sonra zorladım erkeğe benziyor dedi ama genital bölge birşey gördüğü İçin demedi yapısal olarak konustu acaba değişirmi diyorum çok zorlayınca dedi çünkü kesin haftaya söylerim demişti
ecembugra53 Mrvaka hiç alakası Yok doktora bakmıştı benim minnoşu bu kıza benziyor dedi eekek çıktı 😊😊😂😂
Emine2020 İy geceler bende 13+4te gittm erkek düşünelim dedi ama kesin değil birbuçuk ay sonra gel bakalm netleşsn dedi çok merk ediyrm bnde ne olur die