Fatmanisa3402 canım bende izleri bile kaldı o kaşıntıların çok fene birşey gece yatarken daha çok çoğalıyor ağlıyordum artık ne uyku uyuyabiliyordum nede yatabiliyordum. Duşa gir ve sadece bıttım sabunu kullan lif bile sürme şampuan da kendiliğinden geçiyor doktorlar bile çare bulamadı doktora sakin gitme. 1 ay sonra kendigilinden gitti kaşıntim.