Bu çatlak konusu gerçekten yüzde 50 genetik yapı, yüzde 50 alacağın önlemlerle ilgili karmaşık bir konu. Ama temelde vücudun nemi- esnekleğili ile ilgili bir durum. 27. Haftalarda fre öil kullanmaya başladım. Çünkü vücudumda hafif kaşıntılar vardı. Özellikle karnımda. Kaşıdıkça daha da şiddetleniyordu. Nemli tutsun diye tesadüfen aldım. Evet makine yağı gibi bir kokusu var ama kaşıntılarımı rahatlatıyordu. Çatlamama engel oldu diyemem. Özellikle karın altı bölgemde, göğüste çokça çatlağım oldu ama en azından daha sancısız çatladım. Canımı yaka yaka olmasını engelledi bence. Sonra 32. Haftalarda buğday, kayısı, kakao, üzüm çekirdeği, tatli badem ve zeytin yağini birleştirerek kendime sürüp afedersiniz güreşçi gibi evde gezmelere başladım. O da böyle çatlaklarımin kirmizisini alıp cildimi kadifemsi- çatlaklı da sevebileceğim bir yapıya kavuşturdu. Özetle çatlıyorsan çatlıyorsun… Kullandığın ürünler yaşadıgın şiddeti ya da acısını veya çapını azaltıyor. Ama yağlı bir vücuda sahipsen çatlamıyorsun. Ne kullanırsan kullan.