Esmamelek Ben yatak odama beşiği koydum. Oturma odamda hamak beşik var. Diğer beşiği kaldırdım. Benimde evim 2+1 oda yapmadım benim yanımda duracak 6 aya kadar diye. Ama odayı boşaltıp 6 aydan sonra odasına geçiricem beşiği. Hamak beşiği de internetten aldık. Ondan da memnunum. Anneme kalmaya gittim söktüm yanımda götürdüm. Bir de babynest aldım ikisini gittiğim yere götürüyorum rahat ediyorum