Berfff2 Minnak16 28 Mayıs’ta medicanada doğum yaptım eşimi doğuma almadılar doğumdan sonra odaya da eşimden başka kimse giremedi kalcak kişi sadece dediler. Ama 9 haziranda kuzenim orda doğum yaptı annesi ve eşi odaya girebilmiş yani belki doğuma alırlar bilemiyorum
Minnak16 Bedii bende Medicana da yapıcam ama inşallah o zamana kadar girmeleri serbest olur. Dün arkadaşım Doruk da yaptı ikizleri oldu eşler yasak ziyaretçi yasak sadece 1 kişi refakatçi alıyorlarmış
MrvDmrkr Ay ben doğumu merak etmiyorum da hem annemi hem eşimi kabul ettirebilir miyim bilmiyorum. Eşimi kan tutuyor hastane ortamında fenalaşıyor, yanımda kalıp bana refakatçi olması çok zor, ama yanımda da olsun istiyorum 😣
Seedaaff Bubu_ bende esentepeye gidiyorum en son sorduğumda eşler koronadan dolayı doğuma giremiyor demişlerdi sen en son ne zaman sordun canım
Eylulikraninannesi Pembe mavide yapicam 17 sinde eş haricinde 1 kişi daha gelebiliyor. Ve doktorum doğum anında değil ama bebek doğar doğmaz babayı yanına alabiliriz fotoğraf için dedi 😊 zaten sanciyi çekerken odada beraber olucaksiniz dedi
Sewal16 Eylulikraninannesi pembe mavı hastnesınden memnunmusun merak edıyorumda gebeliğim daha çok yenı özel hastane ve doktor arayısındayım
Eylulikraninannesi Sewal16 canım ben İnegöl’de oturuyorum normalde cihangire gidiyordum sözle ordan memnundum sonra bu corana çıkınca bende özel muayane ve pembe maviyi istedim özellikle tek doğum ve çocuk olduğu için. Umi plazada sevil pakere gittim tavsiye üzerine kadın 1 saat odasından çıkarmıyor üstüme titriyor resmen ilgisi alakası çok hoşuma gitti diğer gittiğim yerde neymiş dedim 😂 pembe mavi zaten çok duyduğumuz iyi hastanelerden ve çocuk için de tüm olanakları olduğu için koşulsuz guveniyorum
Bubu_ Seedaaff virüs öncesi sordum tabi suan almıyor olabilirler umarım doğum zamanımda sıkıntılar bitmiş olur alırlar
Minnak16 Ya ben eşimin girmesini istiyorum sezeryan olucak bizim inşallah öyle Sancı falan olmucak ama bebek doğunca o anı babasıyla beraber yaşamak istiyorum. İlk oğlumda bu imkanım olmadı üstelik 13 yıl önce öyle spinal falan bilinmiyordu ki sanırım beni tamamen baydılar bebek çıkmış acıkmış halanmaya başlamış ben ayıkana kadar mama vermişler. Sağolsunlar anesteziyi öyle yapmışlarki kaç saat kendime gelemedim. Bu sefer allah izin verirse spinal istiyorum o anı yaşamak çok güzel olmalı 😊
Seedaaff Bubu_ yok yok şuan almıyorlar ben daha 2 hafta önce sordum çünkü ama dedim acaba sen daha yeni falan mı sordun bi an sevindim ama inşallah dediğin gibi bizim zamana kadar düzelmiş olur ya
Bubu_ Sibelselim 2 sene çok geçmiş canım ben yeni muayenelere başlarken sordum hatta başka hastanedeydim almıyorlar diye esentepeye geçiş yaptım evet alıyoruz dediler ve o şekilde kontrollerime başladım sistem değişiyor suan corona var diye olmayabilir ama ☺️☺️