ecembugra53 Kubos_36 12 hafta bebek cok küçük ilk hamilelik ise hissstmwnix yanlış olur bebek hareketleri kişiden kişiye değişir 16. Haftadan itibaren yavaş yavaş hissedilmeye başlıyor 😂
Elmaveannesi Kubos_36 valla bende hissediyorum 12+2 olduk nasil oluyor bilmiyorum ama tam gobegimin en altında 2 3 saniyelik kıpırtı oluyor yada seğirme tarzinda bence o benim melegimin haraketleri😇
merve90 damar olabilir seyirme gibi.bebekte olabilir cnm😂 ben 16haftalık hamileyim ben daha hissetmiyorum
Kubos_36 merve90 merve90 kendi kendime nasıl mutlu oldum 🤣🤣🤣 inşallah o zamanları da görürüm dua edin bana teşekkür ederim bu arada ❤️
Kubos_36 ecembugra53 kendi kendime nasıl mutlu oldum 🤣🤣🤣 inşallah o zamanları da görürüm dua edin bana teşekkür ederim bu arada ❤️
Meryemgundogdu2_ Annenin kendi bağırsak atışlarıymış o doktoruma ben ne zaman hissederim diye sormuştum 5. Aydan sonra hissetmeye başlarsın demişti
Miranlavin İlk gebeliği olanlar geç hissediyor benim ikinci gebelik 12 haftada gayet net hissediyorum bugün doktorada sordum evet bebek hareketi dedi
emine86 merve90 cinsiyete göre değilde karındaki kas yapısındaki baglarin gevşekliğine bağlıymış canım .
Miranlavin merve90 bizimki erkek belki ordanda birde kilo da fark ediyor annenin zayıf yada kilolu olmasi