Güzel annelerim selam cuma günü kontrole gitmiştim 9 haftalıkken. Bugün sabah çamur gibi akıntı oldu sağ tarafimda 2cm kist var doktora gittim hemen kisti atıyormuşum rabbime çok şükür bebegimin hareketlerini gördüm 🙂progestan önlem amaclı gece bir tane iciyodum doktor sabah akşam al istersen korkun geçsin dedi çok şükür bebeğim sağlıklı ama insan korkuyor işte 🙂🙏🏻