Kızlar iyi akşamlar, bebeğimin hareketlerini 18. haftada hissettim. Bugün 22+4 teyiz iki gündür yavaşladı sanki hareketleri 😔 bu sabah erkenden doktora gittim doktorlar gelmemişti daha hemşire nts ye bağladı kalp atışları normaldi🙏 Sizler yaşadınız mi hiç böyle şeyler ilk gebeliğim.