Tgncr05 daghan_ benim ki bayılır😂😂😂 o yüzden hiç girmesin daha iyi 🙈😂 ama devlette almıyorlar diye biliyorum🙂
Elifdoan Tabiki hayir, alışkın olmadığı bir durum olduğu için, ben sancı çekerken yada ıkınırken acı cektigimi düşünüp doktoru döver 😂🙄 acı cektirmeden dogurtsana diye
Hilalyusuf Tabikide girsin neler çektiklerimizi görsünler 😂 öyle çocuk yap naş naş doğuma gir doğur elime çocugu ver yok öyle 😂😂😂😂
Melekk0626 RuzgarsMommy genel anestezi olacağınız için mi giremiyor eşiniz çünkü spinal sezeryanda girebiliyor bende sezeryan düşünüyorum da ☺️
1989-- daghan_ ben onun oracikta bayilacagini düşünüyorum 😄😄 sen disarda oglumuzu ve beni bekle diyorum
Babyy1S daghan_ eşlerimiz niye korkuyor anlamıyorum sanki doğumhane de korku filmi çekiliyormuş gibi benim eşimde girmek istemez zaten ağlamaktan bir şey görmez gözü kapının önünde heycandan delirsin işte girmezse de napim 🥰😁
brcaky Suan özellerde sezeryana almıyo, bikaç taneside normal doğuma belki alırız diyo. Ben çok istedim yanımda olmasını ama kısmet olmayacak şu virüsten
gzmdnz35 daghan_ çok isterdim ama o düşer bayılır benim kocam 🙈 hatta ilk çocuğu gördüğünde bile bekliyorum o derece
Deletedmom386 O anda bebeğin çıktığına şahit mi olacaklar😂 aşagı bakmadan yanımda elimi tutarsa olabilir ama bebeğin çıkış anını ben bile görmek istemezdim 🤣🤣
Merve1192 Deletedmom386 zaten senin yanında oluyor bildiğim kadarıyla aşağıya bakmaz yani ne işi var orayla🙈😂
Gl-Misli32 daghan_ eşim istemiyordu bayılırım korkarım diye ama ben ikna ettim, yoksa annenle gir yada annem demişti 😂 bende ayıp olur senin olman lazım mucizevi bir an, hem elini tutmam lazım falan işte dedim bir şeyler şimdi ben yanında olucam korkma diyor 🥰
3MelekAnnesiiii daghan_ cocugu tek basima yapmadim😂😂😂o dogum sancisini benle beraber oda yasasin😂ilk dogumda girmisti insallah kizimizdada yanimda olcak kacis yok😂