35ebrar35 Bizede yuzde 90 erkek dedi ama biz kayinbabamin adini koyucaz nasipse ilk erkek torunu olucak diye onu dusunduk kaxim eymen olucak nasipse canm bnmde esimin adi mustafa babaminda adi mustafa oyuzden koymuyoruz ama guzel isim