yakup_kubra Sırf yumuşamasıyla doğum gerçekleşmez ki bende hastaneye yattım sancılardan dolayı ama açıklığım yoktu yaklaşık 1 aydır rahim ağzımda yumuşama var zaten 2-3 kontrolde de aynı çıktı ama açılmam hiç yoktu, sizin açıklık var mı ki 1 hafta da doğum olur demişler