Ozlem0635 Kızlar doktor şeker yüklemesi yapılacak dedi ama daha test yapılmadan şeker yüklemesi yapılır mı birde hemşire 75 ml glukoz aldırdı yarın içicekmişim hiç bi bilgim yok sizler nasıl yaptırdınız?
nuryadaperi Ozlem0635 önce açlık şekerime bakıldı sonra 50gr şeker yüklemesi yapılıp tam bir saat sonra tekrar şekere bakıldı. İki sonuç değerlendirildi.
Annebebek_7 Ozlem0635 bende bugün iğne için gittim sağlık ocağında bilgive tarih verildi glikozu bir gün önceden alıcakmışım ertesi gün aç karınla sabah 8de gidip kan vericekmişim 1saat sonra glikozu içip tekrar kan vericekmişim test bu kadarmış :)
Sumeyye_-_61 Ozlem0635 aç karnına kan vericeksiniz sonra o glukoz iciceksiniz gazoz seviyorsanız bir sıkıntı olmuyo😊 sonra içtikten 1 saat sonra tekrardan kan veriyorsunuz ve sonra 1 saat daha bekleyip yine kan veriyorsunuz sonra sonuçlariniz çıkar devlet hastanesinde öğleden sonra çıkar
Busekrkmz Ozlem0635 benim bildiğim test yapılmadan yapılıyor bende yaptırdım gece on ikiden sonra birşey yiyip içmedim sabah aç karnına gittim ilk kan verdim sonra şekerli suyu içmeye başladım birer saat arayla üç defa kan verdim ben benim ki de 75 mldi
daghan_ Bende yaptırdım aslında çok zararlı bir madde ilk Gebeliğim diye yaptırdım kabus gibiydi daha da yaptırmam..sonuç temizdi
dilekgi123 Ozlem0635 seker yuklemesiyle test yapiliyo zaten Gece 12 den sonra bir sey yiyip icmiyosun sabah erkenden ac ve susuz ilk bi kan aliyolar sonra seker icecegini icip bir saat sonra tekrar kan veriyon sonra yine bir sey yiyip icmeden bir saat sonra kan veriyosun bitiyo